Polska marka odzieżowa dla ludzi lubiących wyzwania

Czy da się pogodzić najlepsze cechy odzieży sportowej z doskonałym designem, który sprawia, że ubrania mają lifestylowy charakter i będą nadawały się nie tylko na narty czy rower? Da się i najlepszym tego przykładem jest marka ZIMNO.

To polski brand odzieżowy nie tylko z nazwy. Ubrania ZIMNO powstają w polskich szwalniach, z polskich materiałów i komponentów. Jedynie gogle i kurtki szyte są za granicą, w niczym nie ustępując rodzimym produktom. Bluzy męskie ZIMNO i bluzy damskie ZIMNO nadają się do uprawiania sportów, nawet w ekstremalnych warunkach. Kieszonki na skipass sprytnie ukryte w rękawie, wygodny, wydłużony krój osłaniający od niskich temperatur czy kaptury ze stójką, która świetnie zastąpi plączący się wokół szyi szalik sprawiają, że marka ZIMNO wyróżnia się designem. 

Ubrania ZIMNO tworzone są nie tylko z myślą o sportowcach. Odzież ma lifestylowy charakter, świetnie sprawdzi się podczas pieszych wędrówek, biwakowania w lesie, a nawet leniwego popołudnia z książką w hamaku. ZIMNO – marka polska, która zaczynała od produktów skierowanych do narciarzy, snowboardzistów. Od 2013, kiedy ruszył sklep internetowy wiele się zmieniło. Oferta została znacznie poszerzona, teraz na stronie (w pierwszym stacjonarnym sklepie na warszawskim Powiślu) znajdziemy między innymi dresy męskie ZIMNO, bluzy damskie ZIMNO, czapki czy najbardziej komfortowe sukienki, które sprawdzą się idealnie podczas wakacyjnego wyjazdu w ciepłe kraje, zapewniając przewiewność.

Markę ZIMNO tworzą od początku w dużej mierze pasjonaci gór, sportów związanych z górami, ale też pieszych wędrówek. Dlatego też design dresów zimno ma „górski vibe” – hafty, nadruki. Za designem idzie też wysoka jakość. Bawełna o gramaturze 340, 280 czyli jedne z najgrubszych na rynku, dbałość o szczegóły sprawiają, że odzież ZIMNO sprawdza się zarówno na stoku jak i na biwaku. 

ZIMNO to brand, który nie słynie z wyprzedaży i specjalnych promocji – przez cały rok oscyluje wokół marży 50%, dzięki prowadzeniu sprzedaży przez własny kanał online (oraz otwarty w zeszłym roku sklep stacjonarny na warszawskim Powiślu). To pozwala marce na ustalenie cen odzwierciedlających jakość produktów. Jak mówi założyciel marki, Michał Starkowski, jej twórcy wierzą w to, że społeczność marki ZIMNO, kupi ich produkty nie dlatego, że są przecenione, ale dlatego, że ufają jakości i filozofii stojącej za brandem.

Warto zaznaczyć, że ZIMNO to polska marka odzieżowa nie tylko z nazwy. Asortyment marki powstaje na terenie kraju, z polskich dzianin i komponentów. Tylko gogle i kurtki produkowane są za granicą. Przed trafieniem do sprzedaży, produkty są testowane w ekstremalnych, alpejskich warunkach.